måndag, oktober 8

Annat: Miami Ink

Jag älskar det programmet! Kollar alltid på det varje Söndag:)
Dom är så jäkla duktiga på att tatuera, riktiga konstnärer! Kul att få inspiration också, kan själv tänka mig att tatuera mig, fast jag vet ärligt talat inte om jag skulle våga i slutändan ändå hehe... Måste ju verkligen vara en tatuering som man gillar, man ska ju ha den hela livet liksom.
Men nån tatuering som denna skulle jag gärna vilja ha och jag tror inte att man skulle tröttna så snabbt på den heller, för om man har den nånstans på ryggen så blir det ju mer diskret också. Det är jäkligt snyggt att ha nån text av nåt slag också. Men det finns iallafall mycket att välja mellan när det kommer till tatueringar that's for sure, man kan ju tatuera i princip vad som helst. Det gäller att hitta nåt som är lite annorlunda och originell också. Är ju mycket roligare då:)

Vad tyc
ker ni om tatueringar??

4 kommentarer:

Anonym sa...

ska definitift tatuera mej nån gång. Texten honhade under armen under "nån" var snygg.Annars gillar jag små tatueringar lite här & var

Anonym sa...

tycker det är skit snyggt ;) älskar killar med tatueringar...

Anonym sa...

vilken kanal går det där programmet på? :) jag tycker det är sjukt snyggt med någon text tatuering. jag vill ha en på insidan av handleden.

BettY sa...

hanna: Aa jag med förmodligen:)Den tatueringen är riktigt snygg ja!
anonym: Jag håller med, killar med tatueringar är riktigt hett:)
Josie: Det går på Tv6 klockan 19.00 på Söndagar. Text tatueringar är skitsnyggt!!Kan absolut tänka mig att göra en sån:)