lördag, oktober 6

Rachel Zoe öppnar upp om Nicole

Rachel Zoe som är Nicoles förra stylist har skrivit en bok som heter: "Style from A to Zoe: The Art of Fashion, Beauty, & Everything Glamour."
Just nu håller hon på att promota boken och hon gav en intervju till YOU magazine, där hon bl.a snackade om vänskapen med Nicole och varför det inte höll, hon säger:

"Hela den där grejen var förödande på en helt annan nivå. Det var en gång i November förra året som jag inte lämnade huset mycket alls, förutom att jobba. Och jag grät också. Jag jämför det med känslan med när ens föräldrar säger till en: 'Vi är så besvikna på dig,' och du förvandlas plötsligt till 6 år igen, när du känner dig så liten."

Blev du sårad av kommentarena ännu mer för att du och Nicole hade varit som systrar?

"Ja, det var vi," säger hon.

"Det tar mycket för att chockera mig men det där gjorde verkligen det. Jag önskar Nicole stort lycka till, och jag är glad över hennes graviditet. Och nej, jag har inte ringt och gratulerat henne. Jag är över den där grejen nu."

Har det förändrat mig?

"Jag har lärt mig att inte lita på folk lika mycket och inser att jag tidigare har varit lite för naiv. Jag lägger verkligen ner mitt hjärta i saker och lämnar det öppet så det är fritt fram att såra mig. Så jag håller mig lite på vakt här i livet nu, vilket jag inte gjorde tidigare. Det är sorgligt, men så är verkligheten."

Lite trist att dom inte är kompisar längre... Bara för Rachel slutade jobba med Nicole så borde dom ju inte skiljas som ovänner?! Men men, dom verkar båda har gått vidare iallafall. Friends comes and goes sometimes.
Läs resten av artikeln HÄR.
Fin bild det där på Zoe btw:) Tänk vad stor hennes garderob måste vara!! Den skulle inte jag tacka nej till...

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch, jag vill inte ens se bilder på hennes garderob. Den lär ju vara enorm alltså! :/ Fast det hade ändå varit kul förståss, även om jag skulle bli riktigt avundsjuk :P