onsdag, november 14

Annat: Aliana Lohan en blivande stjärna?


Ali är som vi alla vet Lindsays 13-åriga syster som vill gå i sin storasysters fotspår. Hon har redan släppt ett album(ett julalbum som släpptes förra året.) Och hon har varit statist i flera av Lindsays filmer. Just nu håller hon på att spela in ett nytt album plus att hon kommer vara med en del i Dinas nya realityserie på E! Vad tycker ni om Ali? Tror ni hon kommer bli nästa stora tonårsstjärna?
Jag tror att det är mycket möjligt att hon kan bli det. Eftersom hon har en så känd syster så har hon ju ett litet försprång om man så säger hehe:P Men jag tror hon kommer se jäkligt bra ut när hon blir äldre iallafall, det ser man helt klart!

6 kommentarer:

Linnéa sa...

Shit! Hon ser ju ut att vara mkt äldre än 13! Typ 23 eller nåt :P

Anonym sa...

Hon ser inte ut att vara 13 år. :O Hon kanske blir.. men hon kommer säkert bli om några år, och som du sa så har hon ju ändå ett försprång för hon har Lindsay som syster. Men hon är dock inte lika snygg som Lindsay.. än.. kanske blir om några år. ;D

Anonym sa...

förresten, är hon 94a eller 93a? haha. står inget på någon sida, iallafall inte vad jag hittar.

BettY sa...

Linnéa: Ja visst ser hon äldre ut! Kanske för att hon är mycket sminkad här också...
Sandra: Presic, hon har ju definitivt ett försprång! Och Lindsay är ju såklart snyggast:)Men Ali kommer nog bli riktigt snygg hon med om några år tror jag.
Hon är 93, fyller i December. kollade wikipedia:P

Anonym sa...

på alla papz-bilder jag har sett på henne har hon sett jätte snygg ut, verkligen fräcsh och star-material men jag tyckte hon nästan såg hemsk ut i sådär mkt smink :S jag har inte hört hennes musik eller så men det känns som hon komemr bli stor eftersom hon redan fått så mycket uppmärksamhet utan att ha gjort så mkt :)

Anonym sa...

Såklart hon kommer bli nästa stora tonårsstjärna. Ganska uppenbart, med tanke på storasyrran :P Men why not, hon ser helt klart bra ut för sin ålder. Kommer säkerligen bli lika snygg som Lindsay när hon blir äldre. Vet inte vad hon har för star qualites direkt, har inte hört hennes musik eller sett henne i någon film så.