fredag, november 16

Joel snackar med MTV

Joel Madden snackade med MTV igår. Han pratade om Nicoles och hans nya välgörenhetsfond bl.a. Joel säger:

"Istället för att ta emot fler gåvor så bad vi dom att skänka det till LA Free Clinic. Och vi har flera företag som vi ska ge en massa barnvagnar, leksaker och sånt till också. Vi har haft många möjligheter i livet och vi vet att vi är välsignade, och vi kan inte föreställa oss hur vi skulle haft det nu när vi ska få en baby å allt ifall vi inte hade varit välsignade. Vi försöker bara hjälpa andra, bl.a unga par och LA Free Clinic, som hjälper till med både vård och jobb möjligheter helt gratis. Det är det mest fantastiska ställe jag någonsin sett."

Nicole och Joel startade nyss "Richie Madden Children's Foundation," som hjälper fattiga barn och deras föräldrar.

Joel fortsätter: "Babyn kommer att förändra allt. Vi är en familj, och nu utökas den. Jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig men jag vet att det kommer gå utmärkt. Det är så spännande!"

Det var verkligen en jättebra idé det här med välgörenhetsfonden. Att dom faktiskt kan hjälpa de som är fattiga och inte har samma möjligheter som dom. Nicole och Joel kan göra mycket skillnad nu tack vare det här.

Inga kommentarer: