söndag, november 18

Bilder ifrån Nicole's Babyshower




Nicoles Bayshower hölls alltså igår på The Beverly Hills Hotel. Det var runt 100 personer som var där. Här ovan är lite bilder som togs på balkongen, där gästerna fick gå ut ifall dom skulle röka. Gästerna var där från 12 till 17 ungefär.
Får hoppas att det kommer fler bilder:) Nicole ser ut att ha en fin klänning! Nicky var snygg hon med. Jag gillar leopard! Samantha tog sig en cigg på balkongen. Lindsay var förmodligen inte där då jag läste nyss att hon tog planet till NY igår. Men det kommer väl skrivas mer om partyt och vilka som var där senare:P

8 kommentarer:

Evy.blogg.se sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Evy.blogg.se sa...

Ja jag har sett dom tre filmerna innan :) Har du sett bilderna från victoria secret fashion show? Jag såg dom nyss så himla fina dom va då :) Publicera dom finaste bilderna på bloggen. Kan bara vänta tils man får se showen på tv :)

BettY sa...

evy.blogg.se: Japp har sett bilderna ifrån Victoria Secret:)Skitsnygga!Postade ifrån red carpet för några dagar sen. Men har inte postat några ifrån showen för jag har sett så många andra bloggar som redan har postat dom. Och man vill ju inte härma för mycket. Längtar verkligen till showen! Ska bli jättekul att se:D

Evy.blogg.se sa...

Heheh jo det är sant men finns ju inte så många från red carpet lite synd tycker jag. Kommer väl fler sen :) Har du hört något när den ska sändas, brukar ju ta ett tag. Ja det ska bli jätte kul att se :)

Anonym sa...

Var det Nicole på översta bilden??
Har hon klippt lugg isåfall eller bara plattat...??

BettY sa...

Erika: Japp det är Nicole. Men hon har ju haft lugg länge, bara att hon brukar ha den mer åt sidan. Men jag antar att hon har klippt den lite där och plattat till den.

Anonym sa...

Nicole ser hur söt som helst ut. Hoppas man får se fler bilder därifrån också. Vill se hela hennes outfit :D

Anonym sa...

Cravings efter bilder!! Vet du om hon hade nån tidning där eller var de helt privat? :)