torsdag, november 29

Paris drömmer om lekträffar med Nicole's baby

Nicole och Paris har varit både ovänner och vänner i åratal, men nu är dom jätte nära vänner igen. Nu när Nicole är gravid säger Paris att hon hoppas att deras barn kommer bli nästa generations bästa vänner.

"Nicole och jag har lekt tillsammans sen vi var två år gamla." sa hon till PEOPLE på the Nissan Live Sets One Year Anniversary Party. "Jag sa just till henne att jag också vill ha en baby, så kan dom leka tillsammans."

Men Paris säger att hon lär vänta ett tag innan hon skaffar barn. Hon måste ju hitta en man! "Jag har ingen pojkvän just nu," och hon tillade, "Men jag skulle älska att börja starta en familj snart."

Men innan det händer så kommer Paris spela moster Paris till Nicole och Joels baby. (Som kommer i Januari.) "Nicole tycker det ska bli jättespännande, hon längtar verkligen och är jätteglad, och lite rädd," sa Paris och tillade att Joel är "en gentleman... Vi alla längtar så."

Inga kommentarer: