fredag, november 16

Annat: Victoria Secret Fashion Show red carpet 2007




Kunde inte låta bli att posta bilder på årets Victoria Secret Fashion Show:)I love it! Var många snygga kändisar på plats. Spice Girls uppträdde med två låtar också. Ska bli kul och se sen:) Så roligt att dom har återförenats:P Men vad har Victoria på sig egentligen?!hehe... Ser lite kul ut. Tycker Emmas klänning var finast! Eva Longoria var verkligen supersnygg!!Jättefint hår.
Lauren hade en rätt tråkig klänning tycker jag. Modellen var inge vidare... Audrina var däremot jättesnygg i sin klänning! Haydens klänning var hott!!

Vem tycker ni var snyggast??
Jag måste nog säga Eva Longoria:)

7 kommentarer:

Hedvig sa...

Jag tycker nog också Eva Longoria! Åh, jag längtar tills det kommer bilder på modellerna :D

Anonym sa...

eva longoria har ju den där klänningen från cavalli for h&m, den tänkte jag köpa men den tog slut innan jag fick tag på den :(

geri har också cavalli for h&m

BettY sa...

Johanna: Jasså så den är ifrån Cavalli?! visste inte det men thanks for letting me know:)Synd att den var slut...

Anonym sa...

håller med, tkr Eva Longoria var snyggast där.

Anonym sa...

heidi klum är klart snyggast!

Anonym sa...

Geris klänning ser nästan ut som den Britney hade för något år sen. Om du vet vilken jag pratar om ^^

Anonym sa...

evva är lätt snyggast :) jag tycker att nästan alla spicarnas kläder var rätt okej men fattar inte riktigt syftet med vics klänning, trodde hon skulle se rikitgt snygg ut för det brukar hon ju :S men grei är jättesnygg, hennes kropp är fan underskattad :D