torsdag, november 15

Nicole Style: Nicole's Chloé Bags

Nicole har ju så otroligt många snygga väskor, och jag älskar väskor! Därför tänkte jag att jag kunde sätta ihop ett litet kollage med Nicoles Chloé väskor. Hon använde dom flitigt förr men syns sällan med nån av dom nuförtiden. Tänk alla väskor som hon har:) Måste vara många som hon inte använder så mycket längre. Tänk alla hennes Balenciaga väskor liksom:P
(Klicka på bilden för att se den i ett större format.)

>>Gjorde tidigare ett kollage med hennes Chanel väskor HÄR.
>>Mitt kollage med Nicoles ALLA Balenciaga väskor kan du se HÄR.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Chloe väskorna är så snygga. Jag skulle använt dem om jag var hon. Fast det förståss, hon har ju så sjukt många så hon hinner väl inte använda "gamla" väskor :P

johanna sa...

åååh..... vill ha

Linnéa sa...

Hon borde skänka de hon inte använder till en viss fattig student:P

Hedvig sa...

Ge mig tack!