tisdag, november 27

Nicole Style: Leopard Scarf

8 kommentarer:

Anonym sa...

varför är hon så jävla snygg:O

Hedvig sa...

Jättesnygg scarf!
jag har precis gjort ett inlägg: "Mary-Kate style".. Du får absolut säga till om du tycker att jag typ härmar dig! Då tar jag bort det! :)

Anonym sa...

var hittar du alla dina bilder på nicole???.. jag älskar hennes stil och det skulle inte va så dåligt att kunna kolla på uppdaterade bilder lite då och då

Anonym sa...

ja jag undrar också varför hon är så jävla snygg. hehe..
Hedvig; jag gillar din blogg också, ska lägga till den bland mina favoriter. Jag tycker bara det är kul att du kör lite samma upplägg som Betty. =)

BettY sa...

nina: Ja det kan man ju verkligen fråga sig...
hedvig: Nää då det går bra:)
anonym: Jag har mina källor:) Men jag postar ju alla senaste bilder här, du får fortsätta spana in min sida, har ju dom senaste bilderna plus gamla lite då och då också:P
paula: Ja Hedvigs blogg är jättebra! Hon gör ett bra jobb:)

Anonym sa...

fy 17 va snygg hon är på alla de där bildernaaaa! jag tycker att hon är så sukt snygg som preggers så att det känns tråkigt att hon inte kommer se ut så när barnet kommer, även om hennes vanliga kropp är killer också.. :)

Anonym sa...

fy 17 va snygg hon är på alla de där bildernaaaa! jag tycker att hon är så sukt snygg som preggers så att det känns tråkigt att hon inte kommer se ut så när barnet kommer, även om hennes vanliga kropp är killer också.. :)

Jandra... sa...

Cool blogg!