fredag, november 23

Nicole Style: Solbrillor från Urban Outfitters

Dom här solbrillorna som Nicole syntes med häromdagen kommer faktiskt ifrån Urban Outfitters och kostar 18 dollar. Vet inte exakt hur mycket det blir i svenska kronor men det var ju inte alls dyrt. I like them alot! Kanske skulle ta en vända förbi och köpa dom, kan ju ha dom i Thailand:)Finns massa snygga solbrillor där, spana in hemsidan HÄR.

>>Urban Outfitters butik ligger på Biblioteksgatan i Stockholm för er som undrar.
>>Har länkat till videon då Nicole var på Maria's Italian Kitchen i DETTA inlägg.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! 18 dollar är ju bara typ 115 kronor. Billigt för att vara henne :D När åker du till Thailand föresten?

Anonym sa...

Jag har med sånna, fast mina är inte från Urban Outfitters. Tror inte hennes är heller. för mina kostade typ 4000 ;P

BettY sa...

josie: Ja visst var det! Jag åker den 6 Dec:)Inte långt kvar:P
Nina: Jaha har du?!Snyggt! Mm joo det kanske du har rätt i. Urban outfitters kanske bara gjort en billigare kopia, men dom är lika snygga för det:)

Anonym sa...

Betty; Men åh vad härligt! Jag blir så avis :D