onsdag, november 14

Annat: Sunset Tan

Är det nån som brukar kolla på Sunset Tan? Jag tror jag ska börja kolla på det hehe:P Sunset Tan är en av dom populäraste ställerna att gå till i LA om man vill ha en shjysst solbränna. Lindsay är stamkund där och Britney brukar även synas till där. Tror jag ska gå och testa spray tanning nåndag, har faktiskt inte gjort det än. Brukar nån av er göra det?Att se brun ut är ALDRIG fel! Dock kan jag inte bli så brun då jag har ganska ljus hy but Im trying my best:) Blir mycket brun utan sol istället plus Solpuder, that's hot!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bor du i LA?

BettY sa...

anonym: Nope... Men det skulle inte vara helt fel att göra det:)

Anonym sa...

japp, jag har testat spray tanning några gånger och det har faktist blivit bra resultat! Dock får man inte duscha 24 efter sprayen så gör det inte samma dag som du ska på fest och gå inte ut i regnet samma dag heller, då blir det typ fläckar och ränder :S Men man kan verkligen gå från likblek till troppan-bränna på en halvtimme så håller det typ mellan en oh två veckor innan det mattas av :D