onsdag, november 28

Nicole snackar med Access Hollywood

Nicole satte sig ner med Billy Bush ifrån Access Hoollywood och snackade om sin graviditet och framtiden för hennes barn, här under är ett utdrag.

Om att hennes barn kommer att skaffa tatueringar eller inte:
"Jag har faktiskt en teori när det kommer till det där. Jag tror att oavsett om vi får en pojke eller flicka, så kommer dom säkert tycka det är pinsamt att Joel har så mycket tatueringar, och jag har ju också det, 9 stycken. Det tror jag för att när man är ung så vill man typ inte gilla sina föräldrar. Förstår du? Dom kommer säkert att skämmas för att Joel har så mycket tatueringar. Så jag känner på mig att dom förmodligen inte kommer att skaffa det. "

Om att gifta sig med Joel:
"Så småningom ja. Se bara hur mycket som har hänt det här året. Jag menar, låt oss vila lite hehe... Jag måste spara mig tills jag blir äldre också. Allt kan ju inte hända på ett år."

Om att ha svårt att bestämma namn:
"Jag och Joel kan inte komma överens om vilket namn vi ska välja. Men jag räknar med att jag kommer att vara på sjukhuset en dag iallafall så då lär jag väl lista ut det där."

Nicole looks so cute:)

>>Det kommer visas en till del imorgon:)

La in intervjun här på bloggen istället.


2 kommentarer:

Anonym sa...

I just love her!

Anonym sa...

:D va roligt! jajg har inte sett så mycket interjuver med henne, mest bilder så det är kul att läsa lite om hur hon tänker och så :)