måndag, november 19

Annat: Lisa D'Amato

Kommer ni ihåg den HÄR tjejen som var med i den femte säsongen av Top Model? Hon var så rolig:D Verkligen CRAZY!!I like it:P Nu har hon tydligen fått ett skivkontrakt så hon ska satsa på en musikkarriär. Och det är inga vanliga poplåtar hon sjunger utan hon rappar. Coolt tycker jag! Rätt sköna låtar! Lyssna på några av hennes låtar på myspace HÄR.
Jag gillar tjejer som henne som sticker ut i mängden lite och vågar köra sitt eget race och som skiter om andra gillar henne eller inte. Tror att många kan störa sig på henne bara för att hon är så självsäker, man kommer ju ihåg va mycket skit hon fick på top model. Tycker det är så trist att det finns så mycket avundsjuka bland tjejer... Är väl bättre att man stöttar och hjälper varandra istället?! Men men jag hoppas det går bra för Lisa iallafall!

Här är musikvideon till hennes låt Ace of Spades. Haha Enjoy!


>>Finns en intervju som man kan se med henne där hon bl.a snckar om top model och livet i LA och hennes musik. Hon rappar även på slutet hehe:) Se Part 1 HÄR, part 2 HÄR, Part 3 HÄR.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag har sett nånstans att hon håller på att få ihop det med cisco adler!! OMG!! haha :)

Anonym sa...

Usch nej henne tyckte jag inte om när hon var med i top model. Tycker inte en modell ska bete sig som hon gjorde.. som den gången när wild boys var där (tror det va dom) o hon kissade i blöjan som hon hade på sig. Hur kan man bara få för sig en sån sak som vuxen :S

Anonym sa...

Jag tycker inte heller om henne. Alldeles för övertänd och fånig. Ingen person i min smak. Och det är mest pinsamt att se henne rappa. Gick det inte rykten förut om att hon och Robbie Williams haft sex?

Anonym sa...

clara: japp me to. Jag tror dom dejtar:PFörstår inte vad alla tjejer ser i honom?!
anonym: Jag tror dom framställde henne på ett ganska dåligt sätt. Tror dom visade hennes dåliga sidor mest. Men jag kan hålla med dig om att hon flippade ut lite väl mycket ibland. Men det var ju ändå några år sen nu, tror hon har förändrats sen dess:P
anonym: okej:P vi har ju alla olika smak och åsikter, annars vore det ju trist:)
Japp hon hade ett kort förhållande med honom.

Anonym sa...

Självklart ska jag visa bilder sen när jag tauterat mig:)
Måste bara designa min egen palm först, och vänta på att jag får pengar av min kompis som e skyldig mig en massa.
Hur gammal är du?
Nicoles tatueringar är jättefina!
Kram

BettY sa...

sandra: jaha vad roligt:)
Jag fyller 18 snart, fyller sent på året tyvärr...
Jaa dom är ursnygga!
kram