lördag, november 24

Annat: Shopping!

Idag har jag varit på stan hela dagen och jag hittade dom där snygga solbrillorna som Nicole har och köpte dom:) Dom hade typ bara ett par kvar på Urban Outfitters så jag blev jätteglad när jag hitta dom!! Dom är verkligen skitsnygga:D Jag valde mellan dom och ett par jättecoola på åhlens som ser ut som dom HÄR ungefär. Men jag får köpa dom någon annan gång:P Jag tror jag ska börja samla på solbrillor haha, loves it! För er som inte har varit på Urban Outfitters så kan jag verkligen rekomendera att ni går dit, så mycket fina grejer! Dom har rea nu också:)

Vad har ni gjort för nånting idag??

>>Har uppdaterat med en massa bilder och en video i DETTA inlägg.

7 kommentarer:

Anonym sa...

oooh har du köpt dom nu! dom var ju jättefina, jag tyckte att du gjorde rätt val. Ja, du har rätt, urban är fan en riktigt cool affär, massa schyssta accesoarer :)

Anonym sa...

Betty, vet du om man kan få tag i det där röda armbandet Nicole alltid (eller ofta) har på sig. Jag har för mig att du skrivit om det förut. Vet du om man kan beställa via nätet?

Anonym sa...

clara: Japp! Ville så gärna ha dom:)Ja visst är det bra, dom har så mycket snyggt där:P
paula: Hej! Joo det har jag skrivit om ja, man kan köpa det på kyssjohanna.se. Det kommer ifrån One Of A Kind. Gå in på den sidan:)

Anonym sa...

Kan man beställa brillorna från deras hemsida också? ;)

Anonym sa...

Kul att du köpte dom. Dom är verkligen skit snygga. Och solbrillor kan man inte ha för många av, eller det kanske gäller acessoarer i allmänhet:P
Sluta aldrig blogga.

Anonym sa...

lou: hmm det vet jag faktiskt inte, har inte kollat upp det men jag tycker att man borde kunna göra det. Du få klicka dig runt på deras sida där, hoppas det går:)
nina: Ja eller hur:P Nää precis, jag har verkligen en förkärlek till solbrillor:)
hehe nää då ska inte sluta blogga:P

Anonym sa...

thanks Betty, nu har jag beställt ett. =) Tycker dom är så coola! Helt underbar sida ju, jättemkt fina smycken. Synd bara att man inte var rikare. hehe..