måndag, november 19

Nicole's hade Trollkarlen från Oz tema på Babyshowern

Nicole firade sin graviditet med att ha en Trollkarlen från Oz inspirerad Babyshower på The Beverly Hills Hotel igår. Det är nämligen hennes favorit också:) Nicole kom dit i en vit kort klänning runt 14.30 tiden. Hon välkomnades av personer som var utklädda som karaktärerna i Trollkarlen från oz. Dorothy, lejonet, fågelskrämmaren, plåtmannen och den elaka häxan.

Hilton säger till Us: "Det var en gullig fest, vi hade en trollkarlen från oz tårta."

Det var 90 stycken personer som kom på festen. Bl.a Lauren Conrad, DJ Samantha Ronson och Benji's fästmö Sophie Monk. Som åt små hamburgare och pasta, enligt Paris.

Festen slutade runt 16.00. Lauren Conrad säger: "Festen var underbar! Den var riktigt gullig."

Den här Babyshowern var bara den första av fem stycken som Nicole planerar att ha, säger källor till Us.

Verkar som dom hade riktigt trevligt på Babyshowern! Roligt:) Men att Nicole verkligen ska ha hela 4 stycken till!! Hehe... Det skulle faktiskt inte förvåna mig om det stämde:P
Vore kul om man kunde få se fler bilder ifrån festen. Förmodligen så var det ingen tidning på plats. Brukar stå det isåfall. Men om hon nu ska ha flera stycken till så kanske hon bjuder in nån tidning, vem vet:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

you know what? jag läste att nicole hade fått en tröja med ej pojke på på magen och nått annat som antydde på att det var en pojke det är ju kanske bara rykten men man kan ju aldrig vara säker! :)

Anonym sa...

clara: ja vet jag läste också det:) Men jag tror inte att det betyder att hon får en pojke. Det är nog bara rykten. Dom som gav det till henne chansade nog bara hehe:P

Anonym sa...

maybe :D det blir nog hur bra som helst med vilket det än blir men jag tror att en liten flicka skulle passa bäst för nicole, eller alltså, jag skulle nog tycka att det passade bäst för det skulle vara så kul att se henne växa upp, det är ju roligar att kolla på svaller om tjejer :p

Anonym sa...

clara: Joo såklart en flicka skulle det vara roligt om dom fick:)Men dom har ju sagt att dom vill ha många barn så dom lär ju få en flicka tillslut också ifall dom nu skulle få en pojke först:P Men det blir kul oavsett tycker jag! Barnet kommer ju vara jättekänt redan när han/hon föds. Ska bli kul och se hur barnet kommer se ut tycker jag=)