lördag, november 17

Paris snackar med E! om Nicole's Babyshower

Paris snackade lite med E! online om Nicoles kommande babyshower som sägs vara imorgon.

"Jag vet ärligt talat inte vad man spelar på en babyshower," sa Paris. "Jag kanske skaffar en bok eller nåt så jag kan få lite idéer."
Hon visste inte heller vad hon skulle ge Nicole.
"Jag vet inte vad jag ska ge till henne. Eftersom ingen av oss vet om det är en flicka eller pojke som hon ska få. Hon vet inte det själv heller. Jag trodde helt klart att hon ville ta reda på det, men hon bestämde sig för att vänta." (så oavsett alla dessa rykten om att Nicole ska få en pojke stämmer inte. Hon kan lika gärna få en flicka.)

Men Paris får lite hjälp iallafall att planera allting som tur är. Nicoles mamma Brenda och den professionella party planeraren Mindy Weiss hjälper till också.

Själva 'festen' kommer att bli väldigt low-key: "Det kommer att bli jättetrevligt, med oss tjejer bara," förklarade Paris. "Nicoles närmaste tjejkompisar och kvinnliga släktingar."

Paris lovade att även fast Babyshowern kommer bli rätt liten så är det ett kommande party som kommer bli jättestort. Nämligen Nicole och Joels bröllop.

Inga kommentarer: